Alla inlägg under oktober 2011

Av Maria - 25 oktober 2011 13:41

Vilket underbart väder! 5 grader kallt, blå himmel och solsken. Såhärårs kryper visserligen inte solen mer än halvvägs uppefter tallarna vid hyggeskanten men...I love!

Önskar hösten fortsätter såhär ett par månader till.


Jag har insett att mina hundar är litterära genier! Det ni!

Det slog mig under promenaden imorse. Mina hundar läser tidningen, inte bara en faktiskt! Jag som inte ens har en dagstidning...

Dom började redan hemma på gården med "Hänt i Häcken". Ute på gårdsplanen hade hönsen efterlämnat några nummer av "Hembakat" som snabbt slukades i farten. Sen gick färden från "Dagens Dyheter" via "Svenska Jaktbladet" till "Hanarnas Värld".

På hemväg hittade dom nåt obestämt nummer av "Gourmet" som varit dött länge....

Väl hemma igen slog dom sig ner med varsitt nummer av "Hem ljuva Hem".


Hoppas ni har en lika vacker dag som jag!

Ovido - Quiz & Flashcards