Alla inlägg den 29 april 2010

Av Maria - 29 april 2010 22:19

Nää nu järnspikar ska jag gnälla igen! Eller kanske inte gnälla...snarare ryta!

 

Jag tycker jag har ett bra liv, fina vänner, inte mycket pengar men jag klarar mig. Varje dag är fylld med vardagens göromål, jobb, hundar, valpar, valpköpare, trimning, torka kisspölar, tvätt, plantera om plantor...... ja ni fattar. Det är ganska fullt upp utan att för den skull vara glamorös.

Tillräckligt fullt upp för att jag inte ska orka, vilja eller idas bry mig i andrar göranden eller låtanden. Förutom i den här bloggen då.

 

Nu kommer det....HUR I H-VETE ÄR FOLK FUNTADE?

Vilket slags liv lever dom som har tid, ork och framför allt hjärta att göra allt för att förstöra för andra??

Jag skulle nog säga att dom lever tomma, fattiga, futtiga, innehållslösa, ensamma, empatilösa.....ja det finns säkert många fler ord som passar in här, liv.

 

Nu är det inte jag själv som är drabbad utan en god vän. Jag önskar jag kunde göra något för att hjälpa men får väl skicka goda tankar och hoppas det löser sig.

Jag vet att den dagen det drabbar mig så kommer dom goda tankarna i retur.

 

Nu hoppas jag att ingen av er som läser min blogg hör till dom där tomma, futtiga men om det råkar vara så vill jag bara säga...

 

UP YOUR´S!

Sluta andas, ni slösar på syre!

 

Mmmm, det känns redan bättre. Att få riva i även om den som egentligen borde läsa detta inte kommer att göra det.

 

Vem bryr sig om IQ? Tacka vet jag högt EQ!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards