Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Maria - 27 mars 2010 23:34

Jag är en lycklig människa! Inte har jag särskillt mycket pengar men jag är rik på så många andra sätt.

 

Jag har ett jobb jag trivs med, vänner som är äkta, en familj som står mig nära och framför allt den mest fantastiska kärlek att dela allt detta med!

Hon finns alltid där. Ställer upp på alla mina idéer, accepterar mina intressen och tillåter mig vara den jag är.

 

Hur många skulle gå med på att mitt hundintresse kostar både tid och pengar? MYCKET tid och pengar...

Igår drog jag iväg till Finland på utställning, ca 90 mil ToR, hotell, anmälningskostnader och hon stannade hemma och tog hand om resten av hundarna plus alla valpar. Inte nog med det...när jag kom hem var taket och väggen i nya trimrummet målat och middagen stog klar på bordet.

Nästa helg åker jag till Stockholm för ännu en utställning. Vem tar hand om hus, hem och hundar?? HON!

 

Jag vet!! Jag är bortskämd! Men lycklig!

 

Vi kom i alla fall hem med cert och BIM från Finland så resultatet var det jag hoppats på. Hade varit lite kymigt att komma hem med ett blått plastband. Men det händer det också!

 

   

 

Ha en bra söndag och glöm inte ställa om klockan!  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards