Alla inlägg den 15 februari 2010

CV

Av Maria - 15 februari 2010 15:43

Vet ni vad jag kommit på!? Facebook måste ju vara det bästa nån kommit på!

Jag hör en del gnäll om hur mycket tid som går åt till "fejjan" men nu har jag kommit underfund med att det måste ses som en merit att vara aktiv på FB.

Det säger sig ju självt! Det måste ju vara användbart och kunna tas med i framtida CV. Skulle jag, mot förmodan, vilja byta jobb är det ju bara att ta med erfarenheterna från FB.

 

FarmVille ger ju superbra kunskaper som bonde, CafeWorld om jag skulle vilja starta restaurang. Hur man sköter fiskar lär jag mig i Happy Aquarium och vill jag bli skattletare och upptäcksresande åberopar jag erfarenheter från Treasure Mania. Jag skulle till och med kunna gå med i maffian efter idoget arbete i Maffia Wars.

Om jag inte redan har nog kunskaper om hur man tar hand om husdjur är det bara att kolla in Happy Pet.

 

Ingen ska komma och säga att Facebook inte gör nån nytta. Jag ska faktiskt skriva in nya uppgifter i mitt CV. Undrar just vilket yrke jag ska satsa på?? Maffian låter ju spännande... men kanske för farligt?

 

Simma lugnt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards