Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Maria - 20 februari 2010 00:19

Med risk för att bli tjatig men jag kan inte riktigt släppa ämnet ännu...

Först av allt vill jag bara säga att brödet blev jummy! Mmmmm..

 

I ett tidigare inlägg undrade jag ju vad folk går igång på och nu ska jag berätta vad som får min puls att rusa och diverse kroppsvätskor att rinna snabbare..... och om du nu förväntar dig nåt snuskigt så kan du sluta läsa här. Snuskhummer!    

Det jag pratar om är när jag hittar sidor på webben som handlar om mat, goda drycker och bakning. Helst då med vackra bilder så man riktigt känner dofter och smaker.

 

Igår hittade jag en sida om bakning som bara är himmelsk.   Rolig att läsa, full av tips och MÅNGA bilder. Jag fick en riktig rush! Snålvattnet rann till och inpirationen flödade! Baksex är väl hur jag kan beskriva det. Och DU snuskhummer som fortsatte att läsa....FY PÅ DIG! Jag ser nog hur dina tankar vandrar!   

 

Ni som nu kan hålla tankarna på ämnet, gå in och kolla på sidan

Pain de Martin  http://paindemartin.blogspot.com/

 

Ni andra får väl Googla och försöka hitta nåt som passar er bättre. Kan tyvärr inte hjälpa er där.

 

I övrigt har den havande nu övergått till att sova stående. Alla försök att sitta eller ligga orsakar henne stora besvär. Om någon fler än L8 önskar tinga en rosa elefantunge så är det bara att höra av sig. det lär bli många.

 

Ha en skön helg! Snar är det måndag igen.   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards